I.შეფასების კომპონენტი-საშინაო დავალება
შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
დავალების სისტემურად შესრულება
|
არ ასრულებს დავალებებს | პერიოდულად ასრულებს და ისიც არასწორად | პერიოდულად, მაგრამ სწორად ასრულებს დავალებებს
|
სისტემატიურად
ასრულებს დავალებებს |
ძალიან კარგად ასრულებს დავალებებს |
დავალების სწორად გაზიარება | ვერ გაიაზრებს დავალებებს ვინაიდან არ არის ჩართულ; საგაკვეთილო პროცესში | ცდილობს | ნაწილობრივ სწორად უდგება დავალებების გააზრებას | შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებას, სწორად გაიაზრებს მათ. | შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებასდა სწორად სიღრმისეულად გაიაზრებს მათ. |
მასწავლებლის თანაკლასელების შენიშვნების გათვალისწინება და საკუთარი ნაწერის შემოწმება | ვინაიდან არ აქვს დავალება შესრულებული შესაბამისად სხვისი აზრის გათვალისწინება არ ესაჭიროება | უჭირს შენიშვნების მიღება, ხშირად არაკორექტულიცაა ზოგ შემთხვევაში ითვალისწინებს. | შენიშვნების გათვალისწინებას აქვს პერიოდული ხასიათი | შენიშვნებს და რეკომენდაციებს ითვალისწინებს საკუთარ საქმიანობაში | ყველა რეკომენდაციებს ითვალისწინებს საკუთარ საქმიანობაში |
მოპოვებული ინფორმაციის ანალიზი | ვერ იყენებს მოცემულ მასალას მიზნობრივად | ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას | ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას | მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას | მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას |
II შეფასების კომპონენტი–საკლასო დავალება
შედეგები | 1–2 | 3–4 | 5–6 | 7–8 | 9–10 |
ცნებებისა და ტერმინების ადეკვატური გამოყენება | ვერ ერკვევა ტერმინებში | ასახელებს ტერმინებს თუმცა უჭირს მათი განმარტება | განმარტავს ტერმინებს, ცნებებს | განმარტავს ადეკვატურად იყენებს ტერმინებს, ცნებებს | ძალიან კარგად განმარტავს ადეკვატურად იყენებს ტერმინებს, ცნებებს |
ისტორიული საშუალებების გამოყენება | არ იყენებს | უჭირს | არასრულად იყენებს | იყენებს აქტიურად ამასთან ეფექტურად | იყენებს ძალიან კარგად აქტიურად ამასთან ეფექტურადაც |
დისკუსიაში მონაწილეობის სიხშირე გამოთქმული მოსაზრებები და არგუმენტები | თითქმის არ მონაწილეობს | პერიოდულად მონაწილეობს თუმცა არ ამჟღავნებს სასურველ ცოდნას | მონაწილეობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება | სისტემეტიურად ერთვება დისკუსიაში აქვს არგუმენტირებული მოსაზრებები | სისტემეტიურად ერთვება დისკუსიაში და უოველთვის აქვს არგუმენტირებული მოსაზრებები |
ისტორიული დროის გაგების უნარი | თითქმის არ ამჟღავნებს ეპოქის ცოდნას | ამჟღავნებს ეპოქის გარკვეულ ცოდნას | იყენებს ეპოქის ცოდნას წყაროში განხილვისას | ამჟღავნებს ეპოქის ღრმა ცოდნას | ძალიან კარგად ამჟღავნებს ეპოქის ღრმა ცოდნას |
III.შეფასების კომპონენტი-შემაჯამებელი დავალებები (ჩათვლა, დისკუსია, ტესტი, პროექტი)
შედეგები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებები (დახურული კითხვები)
|
არ იცის მასალა შესაბამისად ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებს | ცდილობს, მაგრამ უჭირს ინფორმაციის გახსენება, ორიენტირებული დავალებების შესრულება. | იცის, მაგრამ არამყარად უჭირს დასაბუთება | სრულყოფილად ფლობს მასალას | ყოველთვის სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ძალიან კარგად განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს. |
ცოდნის სიღრმეზე ორიენტირებული დავალებები (ღია კითხვები) | ვერ პასუხობს | ცდილობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრების დასაბუთება | ნაწილობრივ ორიენტირებულია ცოდნის სიღრმეზე | ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ასაბუთებს მას, როგორც წერილობით ისე ზეპირად. | ძალიან კარგად არის ორიენტირებული ცოდნის სიღრმეზე |
წერით სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნების უნარი | უჭირს სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნება | პერიოდულად ასრულებს და ისიც არასრულად | ცდილობს გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა | იყენებს ცოდნას შემოქმედებითად და ცდილობს შესაბამისად გამოიყენოს თავისი ცოდნა | ძალიან კარგად დეტალურად ამჟღავნებს ცოდნას და უნარ–ჩვევებს წერით სამუშაოებში |