Search

+

ისტორია

  1. საშინაო დავალება
  2. საკლასო დავალება
  3. შემაჯამებელი დავალებები

I.შეფასების კომპონენტი-საშინაო დავალება

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

დავალების სისტემურად შესრულება

 

არ ასრულებს დავალებებს პერიოდულად ასრულებს და ისიც არასწორად პერიოდულად, მაგრამ სწორად ასრულებს დავალებებს

 

სისტემატიურად

ასრულებს დავალებებს

ძალიან კარგად ასრულებს დავალებებს
დავალების სწორად გაზიარება ვერ გაიაზრებს დავალებებს ვინაიდან არ არის ჩართულ; საგაკვეთილო პროცესში ცდილობს ნაწილობრივ სწორად უდგება დავალებების გააზრებას შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებას, სწორად გაიაზრებს მათ. შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებასდა სწორად სიღრმისეულად გაიაზრებს მათ.
მასწავლებლის თანაკლასელების შენიშვნების გათვალისწინება და საკუთარი ნაწერის შემოწმება ვინაიდან არ აქვს დავალება შესრულებული შესაბამისად  სხვისი აზრის გათვალისწინება არ ესაჭიროება უჭირს შენიშვნების მიღება, ხშირად არაკორექტულიცაა ზოგ შემთხვევაში ითვალისწინებს. შენიშვნების გათვალისწინებას აქვს პერიოდული ხასიათი შენიშვნებს და რეკომენდაციებს ითვალისწინებს საკუთარ საქმიანობაში ყველა რეკომენდაციებს ითვალისწინებს საკუთარ საქმიანობაში
მოპოვებული ინფორმაციის ანალიზი ვერ იყენებს მოცემულ მასალას მიზნობრივად ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას  მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას

 

II შეფასების კომპონენტი–საკლასო დავალება

შედეგები 1–2 3–4 5–6 7–8 9–10
ცნებებისა და ტერმინების ადეკვატური გამოყენება ვერ ერკვევა ტერმინებში ასახელებს ტერმინებს თუმცა უჭირს მათი განმარტება განმარტავს ტერმინებს, ცნებებს განმარტავს ადეკვატურად იყენებს ტერმინებს, ცნებებს ძალიან კარგად განმარტავს ადეკვატურად იყენებს ტერმინებს, ცნებებს
ისტორიული საშუალებების გამოყენება არ იყენებს უჭირს არასრულად იყენებს იყენებს აქტიურად  ამასთან ეფექტურად იყენებს ძალიან კარგად აქტიურად  ამასთან ეფექტურადაც
დისკუსიაში მონაწილეობის სიხშირე გამოთქმული მოსაზრებები და არგუმენტები თითქმის არ მონაწილეობს პერიოდულად მონაწილეობს თუმცა არ ამჟღავნებს სასურველ ცოდნას მონაწილეობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება სისტემეტიურად ერთვება დისკუსიაში აქვს არგუმენტირებული მოსაზრებები სისტემეტიურად ერთვება დისკუსიაში და უოველთვის აქვს არგუმენტირებული მოსაზრებები
ისტორიული დროის გაგების უნარი თითქმის არ ამჟღავნებს ეპოქის ცოდნას ამჟღავნებს ეპოქის გარკვეულ ცოდნას იყენებს ეპოქის ცოდნას წყაროში განხილვისას ამჟღავნებს ეპოქის ღრმა ცოდნას ძალიან კარგად ამჟღავნებს ეპოქის ღრმა ცოდნას

 

III.შეფასების კომპონენტი-შემაჯამებელი დავალებები (ჩათვლა, დისკუსია, ტესტი, პროექტი)

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებები (დახურული კითხვები)

 

არ იცის მასალა შესაბამისად ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებს ცდილობს, მაგრამ უჭირს ინფორმაციის გახსენება, ორიენტირებული დავალებების შესრულება. იცის, მაგრამ არამყარად უჭირს დასაბუთება სრულყოფილად ფლობს მასალას ყოველთვის სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ძალიან კარგად განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს.
ცოდნის სიღრმეზე ორიენტირებული დავალებები (ღია კითხვები) ვერ პასუხობს ცდილობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრების დასაბუთება ნაწილობრივ ორიენტირებულია ცოდნის სიღრმეზე ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ასაბუთებს მას, როგორც წერილობით ისე ზეპირად. ძალიან კარგად არის ორიენტირებული ცოდნის სიღრმეზე
წერით სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნების უნარი უჭირს სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნება პერიოდულად ასრულებს და ისიც არასრულად ცდილობს გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა იყენებს ცოდნას შემოქმედებითად და ცდილობს შესაბამისად გამოიყენოს თავისი ცოდნა ძალიან კარგად დეტალურად ამჟღავნებს ცოდნას და უნარ–ჩვევებს წერით სამუშაოებში