Search

+

ქართული ენა და ლიტერატურა

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. საშინაო დავალება
  2. საკლასო დავალება
  3. შემაჯამებელი დავალებები

I.შეფასების კომპონენტი-საშინაო დავალება

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

დავალების სისტემატიურად შესრულება

 

არ ასრულებს დავალებებს პერიოდულად ასრულებს/ასრულებს და ისიც არასწორად პერიოდულად, მაგრამ სწორად ასრულებს დავალებას სისტემატიურად ასრულებს დავალებებს ძალიან კარგად ასრულებს დავალებებს
დავალების სწორად გააზრება ვერ გაიაზრებს დავალებას, ვინაიდან არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში ცდილობს, მაგრამ ნაკლებად გამოსდის ნაწილობრივ სწორად უდგება დავალების გააზრებას შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებას; სწორად გაიაზრებს მათ შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებას; სწორად სიღრმისეულად გაიაზრებს მათ
მასწავლებლის/თანაკლასელების შენიშვნების გათვალისწინება და საკუთარი ნაწერის შესწორება ვინაიდან არ აქვს დავალება შესრულებული, შესაბამისად სხვისი აზრის გათვალისწინება არ ესაჭიროება უჭირს შენიშვნების მიღება, ხშირად არაკორექტულია, ზოგ შემთხვევაში ითვალისწინებს შენიშვნების გათვალისწინებას აქვს პერიოდული ხასიათი შენიშვნებსა და რეკომენდაციებს ითვალისწინებს, იყენებს საკუთარ საქმიანობაში ყველა რეკომენდაციებს ითვალისწინებს, იყენებს საკუთარ საქმიანობაში
ენობრივი და შინაარსობრივი გამართულობა ვინაიდან არ აქვს დავალება შესრულებული, შესაბამისად ენობრივ და შინაარსობრივ გამართულობაზე არ ვსაუბრობთ უჭირს, თუმცა არის მცდელობა შესრულებული სამუშაოები ნაწილობრივ, შინაარსობრივად და ენობრივადაც გამართულია შესრულებული სამუშაოები ნაწილობრივ, შინაარსობრივად და ენობრივადაც გამართულია, სრულყოფილია ყველა შესრულებული სამუშაო მაღალი ხარისხისაა ენობრივადაც გამართულია, აბსოლიტურად სრულყოფილია

 

II შეფასების კომპონენტი–საკლასო დავალება

შედეგები 1–2 3–4 5–6 7–8 9–10
პრეზენტაცია ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით განმარტებებს გასაგებია, მაგრამ აქვს ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია წარმოდგენილი საკითხები ყოველთვის ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
წერის კულტურა ენობრივი ნორმების დაცვა გაუგებარია არ იცავს ენობრივ ნორმებს უჭირს ენობრივი ნორმების დაცვა ცდილობს მაგრამ აქვს შეცდომები გამართულად წერს, იცავს ენობრივ ნორმებს ძალიან კარგად გამართულად წერს ; ყოველთვის იცავს ენობრივ ნორმებს
ზეპირმეტყველება–მხატვრული ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლენა საერთოდ ვერ ავლენს იმეორებს სხვათა მოსაზრებებს, ახროვნება ტრაფარეტულია აანალიზებს მხატვრულ ტექსტს გარკვეული მოდელის მიხედვით მხატვრული ტექსტის ანალიზისას ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების ინტერპრეტაციის უნარს მხატვრული ტექსტის ანალიზისას ძალიან კარგად ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების ინტერპრეტაციის უნარს

 

III.შეფასების კომპონენტი-შემაჯამებელი დავალებები (ჩათვლა, დისკუსია, ტესტი, პროექტი)

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებები (დახურული კითხვები)

 

არ იცის მასალა, შესაბამისად ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებსაც კი ცდილობს, მაგრამ უჭირს ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებების შესრულება იცის, მაგრამ არამყარად, უჭირს დასაბუთება სრულყოფილად ფლობს მასალას ყოველთვის სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ძალიან კარგად განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს.
ცოდნის სიღრმეზე ორიენტირებული დავალებები (ღია კითხვები) ვერ პასუხობს ცდილობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრებების დასაბუთება ნაწილობრივ ორიენტირებულია ცოდნის სიღრმეზე ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ასაბუთებს მას , როგორც წერილობით ისე-ზეპირად. ძალიან კარგად არის ორიენტირებული ცოდნის სიღრმეზე
წერით სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ-ჩვევების გამომჟღავნების უნარი უჭირს სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება. პერიოდულად ასრულებს/ასრულებს და ისიც არასწორად. ცდილობს გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა. იყენებს ცოდნას, თანაც შემოქმედებითად და ცდილობს შესაბამისად გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა ძალიან კარგად, დეტალურად ამჟღავნებს ცოდნასა და უნარ-ჩვევებს წერით სამუშაოებში