Search

+

საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები

  1. საშინაო დავალება
  2. საკლასო დავალება
  3. შემაჯამებელი დავალებები

I.შეფასების კომპონენტი-საშინაო დავალება

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

ინფორმაციის მოძიების წყაროები

 

იყენებს, მხოლოდ საკუთარ არსებულ ინფორმაციას იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოს ინფორმაციას იყენებს მხოლოდ რამოდენიმე საინფორმაციო წყაროს

 

იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს

 

ძალიან კარგად იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს

 

მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა მასალა არ არის საკითხის შესაბამისი მასალა ნაწილობრივ საკითხის შესაბამისია მასალა ძირითადად საკითხის შესაბამისია მასალა სრულად შეესაბამება საკითხს მასალა ყოველ;თვის  სრულად შეესაბამება საკითხს
მოპოვებული ინფორმაციის ორგანიზება (ნუსხა, ცხრილი’ დიაგრამა) მასალა არ არის სწორად ორგანიზებული მასალა ნაწილობრივ ორგანიზებულია მასალა ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად არის აღსაქმელი მასალა კარგად და მოხერხებულადაა ორგანიზებული მასალა ძალიან კარგად და მოხერხებულადაა ორგანიზებული
მოპოვებული ინფორმაციის ანალიზი ვერ იყენებს მოძიებულ მასალას მიზნობრივად მოძიებულ მასალას ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას ყოველთვის მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას

 

II შეფასების კომპონენტი–საკლასო დავალება

შედეგები 1–2 3–4 5–6 7–8 9–10
კვლევის მიზნის განსაზღვრა არასწორად აყალიბებს მიზანს ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს მიზანს აყალიბებს მიზანს სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს ყოველთვის სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს
საჭირო მასალის და აღჭურვილობის განსაზღვრა არასწორად ჩამოთვლის საჭირო მასალას ჩამოთვლის საჭირო მასალას ჩამოთვლის ძირითად საჭირო მასალას ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას ძალიან კარგად ჩამოთვლის ყველა საჭირო მასალას და აღჭურვილობას
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა არასწორად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ეტაპებს ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ზოგიერთ ეტაპებს ჩამოთვლის კვლევის პროცესის ძირითად ეტაპებს დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის  ეტაპებს ძალიან კარგად დეტალურად ჩამოთვლის კვლევის პროცესის  ეტაპებს
შესაბამისი ტერმინის ფლობა და გამოყენება არ იცნობს ტერმინებს ნაწილობრივ ფლობს ტერმინებს, მაგრამ არა ადეკვატურად იყენებს ფლობს ტერმინებს ფლობს ტერმინებს, და ადეკვატურად იყენებს მათ ძალიან კარგად ფლობს ტერმინებს, და ადეკვატურად იყენებს მათ

 

III.შეფასების კომპონენტი-შემაჯამებელი დავალებები (ჩათვლა, დისკუსია, ტესტი, პროექტი)

შედეგები

 

1-2

 

3-4

 

5-6

 

7-8

 

9-10

 

ინფორმაციის გახსენებაზე ორიენტირებული დავალებები

 

არ იცის მასალა შესაბამისად ძნელად პასუხობს უმარტივეს კითხვებს ცდილობს, მაგრამ უჭირს ინფორმაციის გახსენება, ორიენტირებული დავალებების შესრულება. იცის, მაგრამ არამყარად უჭირს დასაბუთება სრულყოფილად ფლობს მასალას ყოველთვის სრულყოფილად აყალიბებს მიზანს, ძალიან კარგად განსაზღვრავს სპეციფიკურ დეტალებს.
ცოდნის სიღრმეზე ორიენტირებული დავალებები ვერ პასუხობს ცდილობს, მაგრამ უჭირს საკუთარი მოსაზრების დასაბუთება ნაწილობრივ ორიენტირებულია ცოდნის სიღრმეზე ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი, ასაბუთებს მას, როგორც წერილობით ისე ზეპირად. ძალიან კარგად არის ორიენტირებული ცოდნის სიღრმეზე
წერით სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნების უნარი უჭირს სამუშაოებში ცოდნისა და უნარ–ჩვევების გამომჟღავნება პერიოდულად ასრულებს და ისიც არასრულად ცდილობს გამოამჟღავნოს თავისი ცოდნა იყენებს ცოდნას შემოქმედებითად და ცდილობს შესაბამისად გამოიყენოს თავისი ცოდნა ძალიან კარგად დეტალურად ამჟღავნებს ცოდნას და უნარ–ჩვევებს წერით სამუშაოებში